Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 129 Kč
skladem
naše cena 849 Kč
skladem
naše cena 219 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 169 Kč
skladem
naše cena 249 Kč
skladem

ANKETA

Jak se vám tyto stránky líbí?

Velice moc 48% Strašně moc 38% Nemnoho 8% Vůbec 7%

REKLAMACE
POSTUP PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

(pro zboží zakoupené přes internetové stránky www.gameshop-eu.cz)

1.) Zásilku zabalte a zašlete na adresu:

GAMESHOP-EU - TOMÁŠ HAVEL, AUGUSTINOVA 2065/12, 148 00 PRAHA

- zásilky dobírkou nebudou přijaty - zboží zajistěte proti poškození, za případné poškození zásilky během přepravy neneseme zodpovědnost - zboží ve vlastním zájmu pojistěte, za případnou ztrátu zásilky během přepravy neneseme zodpovědnost.

2.) ZÁSILKU OZNAČTE VIDITELNĚ REKLAMACE

3.) K ZÁSILCE PŘILOŽTE PRŮVODNÍ DOPIS

- s popisem závady a kontaktem na Vás (jméno, příjmení, adresa, email, telefonní číslo) - s kopií dodacího listu nebo datem prodeje případně VS: číslem objednávky. * V případě dalších dotazů nás prosím kontaktujte, ve všední den od 9-18 hodin.

REKLAMAČNÍ ŘÁD
Platný od 1.3.2011
Vypracováno v souladu s občanským zák. č.40/1964 Sb. §619-627 a příslušné novely č.136/2002 a zák. č. 320/2002 Sb., dále zák. č. 634/1992 a příslušné novely č. 439/2003 Sb.

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

1. Reklamační řád popisuje a vymezuje vztah mezi Kupujícím a Prodávajícím - GAMESHOP-EU, TOMÁŠ HAVEL, IČ.68709277. Kupující převzetím zboží od prodávajícího souhlasí s níže uvedeným reklamačním řádem. V případě, že zboží není odebráno osobně, rozumí se převzetím zboží okamžik jeho předání prvnímu Přepravci.
2. Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodejce ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura nebo prodejka – dále jen záruční list) s uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (název zboží, cena, množství).

2. DÉLKA ZÁRUKY

1. Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě.
2. Záruční doba se skládá ze zákonné lhůty 24 měsíců na nové zboží a 3 měsíce na komisní zboží. Pokud není na účtence uvedeno že jde o nové zboží potom je zboží z komisního prodeje.
3. V rámci zákonné záruční lhůty se reklamace řídí Občanským zákoníkem č.40/1964 Sb. §619-627 s přihlédnutím k tomuto reklamačnímu řádu.

3. ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

1. Kupující je povinen zajistit odzkoušení zboží co nejdříve po jeho zakopení a je povinen všechny takto zjištěné vady oznámit do druhého dne prodávajícímu. Jestliže tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce, jen když prokáže, že tyto vady mělo zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. Při pozdější reklamaci bude vada považována za mechanické poškození způsobené kupujícím a reklamace bude automaticky zamítnuta.
2. Kupující má právo uplatnit záruku pouze na zboží, které vykazuje vadu, vztahuje se na něj záruční lhůta a bylo zakoupeno u prodávajícího – e-shop GAMESHOP-EU viz nákupní doklad.
2. Místem pro zaslání reklamace je doručovací adresa: TOMÁŠ HAVEL, AUGUSTINOVA 2065/12,148 00 PRAHA.
4. Prodávající neodpovídá za vady, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn.
5. Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
6. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením.Záruka se také nevztahuje na poškození zařízení nadměrným mechanickým opotřebením.

ZPŮSOB VYŘÍZENÍ REKLAMACE

1. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, bude zboží opraveno nebo vyměněno za jiné.
2. Reklamace zboží prodávající vyřizuje bez zbytečného odkladu, maximálně však do 30 dní od data uplatnění reklamace kupujícím. Tato lhůta není závazná pro kupujícího – podnikatelský subjekt, jehož vztah s prodávajícím upravuje Obchodní zákoník.
3. Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, začne záruční doba běžet znovu od data vyřízení reklamace. Pokud byla reklamace vyřízena výměnou, je další případná reklamace považována za první reklamaci zboží.
4. Doba trvání reklamace se počítá od druhého dne po přijetí prodávajícím do dne vyřízení reklamace. Nikoliv do vyzvednutí zákazníkem!
5. Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího e-mailem nebo telefonicky.
6. Za vyřizování reklamací je zodpovědný majitel firmy TOMÁŠ HAVEL.

 

Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.